starting with

starting with

Saturday 2 November 2013

MINGGU KESEPULUH (14/08/2013 – 16/08/2013)

Assalamualaikum.. Minggu kesepuluh saya menjalankan tugas rutin harian seperti biasa. Semasa memantau keadaan ‘showroom’ saya dapati terdapat beberapa lampu rosak dan saya memberitahu perkara ini kepada pihak ‘maintenance’. Saya juga telah membantu ‘office boy’ ‘distribute’ surat/’courier’ masuk kepada ‘person in charge’.

Selain itu, saya turut memasukkan data ‘training record’ di dalam sistem mengikut nombor pekerja masing-masing. Di dalam data ini tersimpan segala ‘training’ yang telah seseorang pekerja itu hadiri sama ada didalam kilang mahupun di luar. Pada masa yang sama saya turut menguruskan ‘booking and prepare’ bilik mesyuarat G1 (berada bersebelahan ‘reception’).



                                                                     Terima Kasih ^^

No comments:

Post a Comment