starting with

starting with

Saturday 2 November 2013

MINGGU KEDUA (17/06/2013 – 22/06/2013)

Assalamualaikum.. Pada minggu ini saya diberi tugasan baru iaitu perlu memastikan bilik ‘training’ sentiasa dalam keadaan teratur, bersih, kemas dan sentiasa berkunci. Saya juga sudah mula berjinak-jinak untuk menghafal senarai ‘speed dial’ setiap pekerja di setiap jabatan. Hal ini supaya senang saya mengendalikan panggilan talifon dari luar yang ingin disambungkan kepada pekerja lain. Pada masa yang sama saya mengendali panggilan masuk dan keluar bersama ‘supplier’, pelanggan dan yang lain-lain.

SENARAI 'SPEED DIAL' PEKERJA
Saya juga belajar menguruskan surat keluar masuk pos berdaftar dan juga ‘arrange pick-up’ ‘courier’ seperti DHL, GDEX, TNT, dan POSLAJU.

Pada minggu ini juga pihak pengurusan dan juga jabatan yang bertanggungjawab mengendalikan lawatan ‘Club Ferrari’ ke kilang Liebherr pada 21/06/2013 (Jumaat). Jabatan HR turut membantu melengkapkan persiapan tersebut. 

'CLUB FERRARI'

                                                                       Terima Kasih ^^


No comments:

Post a Comment