starting with

starting with

Saturday 2 November 2013

MINGGU KELIMA BELAS (17/09/2013 – 21/09/2013)

Assalamualaikum.. Permulaan minggu saya menyediakan borang-borang (photostat) yang sudah hampir habis di dalam rak kayu bersebelahan ‘reception’ termasuklah borang ‘OT’, ‘gate pass’, ‘stationery form’ dan lain-lain. Pada minggu ini juga saya ditugaskan memperbaharui buku-buku laporan dan buku rekod yang ada termasuklah menukar sampul buku yang lama kepada yang baru. 



Selain itu, saya turut mendapat tugasan baru daripada pekerja HR yang menguruskan pekerja asing di dalam kilang ini iaitu En Fauzi. Saya ditugaskan membantu beliau membuat kad pengenalan bagi pekerja asing berdasarkan paspord mereka. Saya menggunakan Microsoft Word dan Excel bagi melengkapkan tugas ini.




                                                                     Terima Kasih ^^

No comments:

Post a Comment