starting with

starting with

Saturday 2 November 2013

MINGGU KEEMPAT (1/07/2013-5/07/2013)

Assalamualaikum.. Minggu keempat sudah tiba dan pada minggu ini saya mendapat tugasan baru dari pihak pengurusan. Setiap hari saya perlu memantau ‘showroom’ yang berada berhampiran dengan 'reception'. Ini kerana untuk memastikan ‘plug’ setiap ‘freezer’ dan ‘chiller’ sentiasa dipasang supaya ‘chiller’ sentiasa dalam ‘temperature’ yang betul.

Saya juga memfailkan dokumen-dokumen penting didalam fail peribadi pekerja. Setiap hujung bulan, jabatan HR akan memberikan ‘summary’ untuk jumlah cuti tahun setiap pekerja mengikut jabatan. Oleh itu, saya diarahkan membantu menguruskan ‘summary’ tersebut dengan mencari dalam sistem dan mencetak untuk diedar.


Pada minggu ini saya turut belajar dan kendalikan kupon kantin. Pada setiap hari isnin subsidi kupon RM1 akan diagihkan dan pada setiap hujung minggu saya perlu membuat ‘summary’ kupon dengan cara ‘scan barcode’ yang tertera dan menggunakan Microsoft Office Excel.
'SCAN BARCODE, CALCULATING & PRINT SUMMARY FOR COUPON CANTEEN'
ANTARA BAHAN SUARA LIEBHERR YANG SUDAH SIAP



                                                                         Terima Kasih ^^






No comments:

Post a Comment