starting with

starting with

Saturday 2 November 2013

MINGGU KEDUA PULUH (21/10/2013 – 25/10/2013)

Assalamualaikum.. Minggu ini merupakan minggu terakhir latihan industri saya. Saya membantu kerani HR menguruskan ‘order’ untuk jabatan yang meminta ‘stationery’ baru. 

CONTOH 'STATIONERY FORM'

Saya juga menukar label dan susun semula borang-borang di rak kayu yang berhampiran ‘reception’. Dalam pada masa yang sama saya membantu Siti Atikah ‘double check’ semula nombor kad pengenalan pekerja yang menyertai ‘Family Day’ hujung tahun ini.

Selain itu, saya turut membantunya merujuk semula ‘medical claim’ tahun 2012 sama ada ianya sepadan dengan rekod dalam sistem ataupun tidak.



Dalam minggu ini, tugasan saya berakhir sebagai pembantu ‘receptionist/HR clerk’ di bawah Jabatan Sumber Tenaga Manusia naungan En Mohd Nasir Bin Abdullah dan Puan Suhaida Haji Daud ^^


                                                                       Terima Kasih ^^

1 comment: